Esitleme ajaloo kiireimat Maserati Quattroportet. Trofeo märgiga tähistatud mudel eristub oma võimsuse poolest, mis peitub itaalialikult elegantses sedaanis. Ferrari tehases välja töötatud 580-hobujõuline V8-mootor annab Quattroportele legendaarse Maserati võimsuse. Unikaalsed kujundusdetailid annavad kaugelt aimu Quattroporte Trofeo võidusõiduradade ajaloost.
Ent Quattroporte Trofeo ei eristu pelgalt oma mootori, vaid ka uudse tehnoloogia poolest, mis tagab, et Trofeo võimsus on alati teie kontrolli all. Alates uudsest IVC-süsteemist kuni ohutustehnoloogiani – Quattroporte Trofeo tõotab oma juhtimisdünaamika ja ainuomase Maserati mootori häälega üllatada.
Uus Quattroporte Trofeo eristub massist eriliste detailide poolest, mis annavad kaugelt märku selle elegantse sedaani legendaarsest võimsusest. 21” Orione veljed muudavad Trofeo mudeli selgelt eriliseks. Auto kapotti on täiendatud kahe õhuavaga. Quattroporte külgi kaunistavad Trofeo punased märgid, mis sümboliseerivad mootoris peituvat võimsust. Uuenduskuuri on läbinud ka mudeli esivõre – see on ainulaadselt musta värvi ja kaunistatud läikiva kolmhargimärgiga.
Quattroporte Trofeo sisustus on loodud parima kvaliteediga Pieno Fiore nahast, millele on lisatud 100% süsinikkiust detailid. Trofeo märgiga istmed lisavad sisustusele sportlikku elegantsi. Kõik uuenduslikud tehnoloogiad on hõlpsalt hallatavad keskkonsooli nutikal ekraanil.
Quattroporte Trofeo TEHNILISED ANDMED
Pikkus | 5262 mm |
Laius (ilma küljepeegliteta) | 1948 mm |
Laius (küljepeeglitega) | 2128 mm |
Kõrgus | 1481 mm |
Teljevahe | 3171 mm |
Mootor | V8 |
Mootori töömaht | 3799 cm³ |
Maksimaalne võimsus | 580 hj |
Maksimaalne kiirus | 326 km/h |
0-100 km/h | 4.5 sec |
Keskmine kütusekulu NEDC katsemeetodi järgi: | 12.1-12.2 l / 100 km |
Keskmine kombineeritud CO2 heide NEDC katsemeetodi järgi: | 272-275 g/km |
BRONEERI PROOVISÕIT
Täitke vorm ning me võtame teiega isiklikult ühendust ja kutsume teid proovisõidule.