Viimse detailini meelierutavaks loodud MC20 Cielo pakub senikogematuid elamusi. Käes on aeg nautida kompromissitut sooritusvõimet ja parimat kahest maailmast: näha rohkem, kui katust pea kohal pole, ning nautida täpselt samasugust kiirendust, võimsust ja sõidudünaamikat nagu selle kaksikmudelil MC20 Coupe, kui katus on suletud.
Ookeanivarjundid, mis on inspireeritud mere ja lainete all peituvast rahutust energiast, on jäädvustatud lummavasse uude värvitooni, mis on saadaval üksnes Maserati MC20 Cielo jaoks: Acquamarina. Peegeldades taevast ja merd sillerdamas ja liikumas, on see alati rahutu, alati edasipürgiv.
Dramaatiline efekt ei kao ka siis, kui MC20 Cielo seisab paigal. Jäädes puhtatõuliseks kabrioletiks, kerkivad uksed avanedes taeva suunas üles- ja väljapoole. Tegemata järeleandmisi kaalu või suutlikkuse arvelt, on iga saabumine omaette sündmus.
Tuuletunnelis vormitud ja MC20 Cielo kogu ülejäänud kujundusega sujuvalt ühte sulav kokkupandav katus on ka erakordselt kiire. PDLC-klaaspaneeliga katus loob tunde lahtisest autost ja lõpmatust taevalaotusest isegi siis, kui see on suletud. Ning kulub ainult 12 sekundit, et see avanedes graatsiliselt auto tagaosas asuvasse hoiukohta liuguks. Suurepärane on ka see, et katust saab avada ja sulgeda kiirustel kuni 50 km/h.
Keerukate kujundusdetailidega disain jätkub MC20 Cielo luksuslikus kokpitis. See on koht, kus Itaalia meisterlik käsitöö on sujuvalt ühendatud tipptasemel tehnoloogiaga.
MC20 Cielo salongis ootab teid helide, igakülgse info ja sujuva suhtluse maailm. Oma võimsa helisüsteemiga loob MC20 Cielo täiuslikke meelteelamusi – kõik see käib järgmise põlvkonna interaktiivse 10,25-tollise R1-ekraani kaudu.
MC20 Cielo kujunduses domineerivad puhtad ja voolavad jooned ning ei avatud ega suletud katusega pole esteetilisest vaatenurgast tehtud mingeid kompromisse. Vastupidi, see on teinud tulemuse ainult paremaks. Kasutades tuuletunneli ja arvutusliku vooludünaamika tehnoloogiat, on õnnestunud anda MC20 Cielole väga sihikindel hoiak ja puhas sportlik hing. Tänu oma klassis ainulaadsele PLDC-klaaspaneelile, millest paistab taevas ka siis, kui katus on suletud, saab muuta klaasi Cielo-nupuga silmapilkselt matist klaariks ja vastupidi.
Kuigi suutlikkus ja sõidudünaamika on MC20 Cielo jaoks alati esikohal, on ohutus siiski kõige tähtsam. 360° kaamera, jalakäijate ja ratturite tuvastusfunktsiooniga automaatne hädapidurdussüsteem (AEB) ja liiklusmärkide tuvastussüsteem (TSI) (saadaval valikvarustusena) ning ranged ohutuskatsed läbinud šassii annavad üheskoos turvatunde, luues tasakaalu võimsuse ja sõitjate kaitse vahel.
Juhi hea enesetunne MC20 Cielo rooli taga on ülimalt tähtis. Lukustamata pööramise loogikat kasutav sõidurežiimide valikusüsteem võimaldab mugavalt välja valida kõige sobivama sõidurežiimi: GT, Sport, Wet, Corsa või ESC Off. Nettuno mootori eri võimsustasemed ning muutuva jäikusega vedrustus lasevad nautida parimat, mida MC20 Cielo võib pakkuda – ja seda kõigest ühe lüliti abil.
Maserati hing avaldub MC20 Cielo avameelselt julges olekus. Alates iluvõret ehtivast kolmhargi embleemist kuni kordumatu Cielo logo ja isikupärase Alcantara®-siseviimistluseni – MC20 Cielo päritolus, iseloomus ega pärandis ei teki kordagi mingit kahtlust.
Muutumine kupeest kabrioletiks peegeldab MC20 Cielo kahehingelist olemust. Lõputu vaade taevastesse kõrgustesse koos selle taustaks kõlava Nettuno mootori põrguliku mürinaga – MC20 on igas olekus kompromissitult täiuslik.
Kui konstruktsiooni jäikuse ja kaalu osas tehakse järeleandmisi, tähendab see reeglina ka juhitavuse ja sooritusvõime halvenemist. Tänu igale hoolikalt valitud detailile pole aga MC20 Cielo puhul midagi sellist juhtunud. Olgu katus suletud või avatud – jõudluse osas pole kompromisse tehtud ning kaasahaaravad ja põnevad sõiduelamused on alati tagatud. Aerodünaamilise täiuslikkuse poole püüeldes on saavutatud täielikult integreeritud lahendustega tervikdisain. Tulemuseks on superauto suutlikkus, mis paneb MC20 Cielo vähem kui 3 sekundiga liikuma kiirusega 100 km/h ja seejärel lausa lendama kiirusega üle 320 km/h.
Mootori tüüp | V6 |
Suurim võimsus | 630 hj |
Suurim kiirus | > 325 km/h |
Suurim pöördemoment | 730 Nm |
BRONEERI PROOVISÕIT
Täitke vorm ning me võtame teiega isiklikult ühendust ja kutsume teid proovisõidule.