TAEVASTES KÕRGUSTES

MC20 Cielo

Viimse detailini meelierutavaks loodud MC20 Cielo pakub senikogematuid elamusi. Käes on aeg nautida kompromissitut sooritusvõimet ja parimat kahest maailmast: näha rohkem, kui katust pea kohal pole, ning nautida täpselt samasugust kiirendust, võimsust ja sõidudünaamikat nagu selle kaksikmudelil MC20 Coupe, kui katus on suletud.

PINNA ALL PEITUV HING

Ookeanivarjundid, mis on inspireeritud mere ja lainete all peituvast rahutust energiast, on jäädvustatud lummavasse uude värvitooni, mis on saadaval üksnes Maserati MC20 Cielo jaoks: Acquamarina. Peegeldades taevast ja merd sillerdamas ja liikumas, on see alati rahutu, alati edasipürgiv.

PÕNEVATELE VÄLJAKUTSETELE ALATI AVATUD

Dramaatiline efekt ei kao ka siis, kui MC20 Cielo seisab paigal. Jäädes puhtatõuliseks kabrioletiks, kerkivad uksed avanedes taeva suunas üles- ja väljapoole. Tegemata järeleandmisi kaalu või suutlikkuse arvelt, on iga saabumine omaette sündmus.

IMELISELT KIIRE KÕIKJAL

Tuuletunnelis vormitud ja MC20 Cielo kogu ülejäänud kujundusega sujuvalt ühte sulav kokkupandav katus on ka erakordselt kiire. PDLC-klaaspaneeliga katus loob tunde lahtisest autost ja lõpmatust taevalaotusest isegi siis, kui see on suletud. Ning kulub ainult 12 sekundit, et see avanedes graatsiliselt auto tagaosas asuvasse hoiukohta liuguks. Suurepärane on ka see, et katust saab avada ja sulgeda kiirustel kuni 50 km/h.

SISEMUS, MIS VÕTAB HINGETUKS

Keerukate kujundusdetailidega disain jätkub MC20 Cielo luksuslikus kokpitis. See on koht, kus Itaalia meisterlik käsitöö on sujuvalt ühendatud tipptasemel tehnoloogiaga.

SISERUUM

Sonus Faberi helisüsteem

Kuigi MC20 Cielo mootor pakub juba niigi meeldejäävat kontserti, ootab sõitjaid auto sees veel üks võrratu muusikaelamus – Sonus Faberi helisüsteem, mis teeb kogu sõidukogemuse veelgi erilisemaks. See süsteem suudab viivitamatult tuvastada, kas MC20 Cielo katus on parajasti avatud või suletud ning kohandab helidünaamika sellele vastavaks.

Alcantaraga kaetud rool

Rool annab kontrolli MC20 Cielo hinge üle juhi kätesse. Kaunilt Alcantara sisse mähitud MC20 Cielo rool koos süsinikkiust detailide ja otse sõrmeulatuses asuvate juhtlülititega kehastab Maseratile omast sportlikkust ja luksust.

Alcantarast siseviimistlus

Sisustuspakett Extended Alcantara® annab interjöörile kordumatu ilme tänu erilistele värvilistele „laserefektidele“ uksepaneelidel ja istmetel ning sisaldab uut värvitooni Ice. Seda täiendavad mahukad panipaigad – saavutus, mille taga on MC20 Cielo nutikas ja hästi läbi mõeldud disain.

Armatuurlaud

JUHIABISÜSTEEMIDE (ADAS) EKRAAN

Otse rooli taga asuv ekraan annab kiire juurdepääsu kõikidele MC20 Cielo varustusse kuuluvatele Maserati tipptasemel juhiabisüsteemidele.

SÕIDUREŽIIMI VALIKUSÜSTEEM

MC20 sõidurežiimide valikusüsteemis kasutatakse soovitud režiimi valimiseks lukustamata pööramise loogikat. Ideaalselt keskkonsoolis asuv pöördlüliti võimaldab kiiresti režiimi muuta, et reageerida mis tahes teeoludele või sõitjate erisoovidele.

KIRG OTSE SÕRMEULATUSES

MC20 Cielo salongis ootab teid helide, igakülgse info ja sujuva suhtluse maailm. Oma võimsa helisüsteemiga loob MC20 Cielo täiuslikke meelteelamusi – kõik see käib järgmise põlvkonna interaktiivse 10,25-tollise R1-ekraani kaudu.

TAEVAS EI OLE PIIRIKS

MC20 Cielo kujunduses domineerivad puhtad ja voolavad jooned ning ei avatud ega suletud katusega pole esteetilisest vaatenurgast tehtud mingeid kompromisse. Vastupidi, see on teinud tulemuse ainult paremaks. Kasutades tuuletunneli ja arvutusliku vooludünaamika tehnoloogiat, on õnnestunud anda MC20 Cielole väga sihikindel hoiak ja puhas sportlik hing. Tänu oma klassis ainulaadsele PLDC-klaaspaneelile, millest paistab taevas ka siis, kui katus on suletud, saab muuta klaasi Cielo-nupuga silmapilkselt matist klaariks ja vastupidi.

ALATI VALVAS JA KÕIGEKS VALMIS

Kuigi suutlikkus ja sõidudünaamika on MC20 Cielo jaoks alati esikohal, on ohutus siiski kõige tähtsam. 360° kaamera, jalakäijate ja ratturite tuvastusfunktsiooniga automaatne hädapidurdussüsteem (AEB) ja liiklusmärkide tuvastussüsteem (TSI) (saadaval valikvarustusena) ning ranged ohutuskatsed läbinud šassii annavad üheskoos turvatunde, luues tasakaalu võimsuse ja sõitjate kaitse vahel.

Ohutus on esmatähtis

AUTOMAATNE HÄDAPIDURDUSSÜSTEEM

LIIKLUSMÄRKIDE TUVASTUSSÜSTEEM

TÄISVAATEKAAMERA 2D

KIIRUSHOIDIK

ÕIGE OTSUS IGAS OLUKORRAS

Juhi hea enesetunne MC20 Cielo rooli taga on ülimalt tähtis. Lukustamata pööramise loogikat kasutav sõidurežiimide valikusüsteem võimaldab mugavalt välja valida kõige sobivama sõidurežiimi: GT, Sport, Wet, Corsa või ESC Off. Nettuno mootori eri võimsustasemed ning muutuva jäikusega vedrustus lasevad nautida parimat, mida MC20 Cielo võib pakkuda – ja seda kõigest ühe lüliti abil.

TÄIESTI AINULAADNE

Maserati hing avaldub MC20 Cielo avameelselt julges olekus. Alates iluvõret ehtivast kolmhargi embleemist kuni kordumatu Cielo logo ja isikupärase Alcantara®-siseviimistluseni – MC20 Cielo päritolus, iseloomus ega pärandis ei teki kordagi mingit kahtlust.

PÕRGULIKULT TAEVALIK KOGEMUS

Muutumine kupeest kabrioletiks peegeldab MC20 Cielo kahehingelist olemust. Lõputu vaade taevastesse kõrgustesse koos selle taustaks kõlava Nettuno mootori põrguliku mürinaga – MC20 on igas olekus kompromissitult täiuslik.

MC20 CIELO TUKSUV SÜDA

MASERATI NETTUNO

Maserati Nettuno 3-liitrine topeltturboga V6-mootor on eelkambriarhitektuuril põhinev inseneritehnika ime, mis suudab pakkuda nii tipptasemel võimsust kui ka suuremat tõhusust. Mootori süda – põlemissüsteem – koosneb kolmest põhikomponendist.

ESIMENE

Otse- ja kaudsissepritset kombineeriv sissepritsesüsteem tekitab 530-baarise kütuserõhu, aitab vähendada müra madalatel pööretel ning vähendab heitmekogust ja kütuse erikulu.

TEINE

Eelkamber on eraldi põlemiskamber, mis asub keskmise süüteküünla ja hariliku põlemiskambri vahel, millega on ühendatud rea erilise kujuga avade kaudu.

KOLMAS

Külgsüüteküünal – harilik süüteküünal, mis töötab varuküünlana ja tagab sujuva põlemise mootoris ka sellistes oludes, milles eelkambri kasutamine ei ole vajalik.

MEISTRITEOS

Eelkambrisüsteemi eelisteks on tõhusam põlemine ja väiksem kalduvus kloppimisele, mis võimaldavad üheskoos efektiivsust märkimisväärselt parandada. See protsess võib parandada auto suutlikkust või kütusesäästlikkust või isegi neid mõlemat korraga.

SUUTLIKKUSE UUS TASE

Kui konstruktsiooni jäikuse ja kaalu osas tehakse järeleandmisi, tähendab see reeglina ka juhitavuse ja sooritusvõime halvenemist. Tänu igale hoolikalt valitud detailile pole aga MC20 Cielo puhul midagi sellist juhtunud. Olgu katus suletud või avatud – jõudluse osas pole kompromisse tehtud ning kaasahaaravad ja põnevad sõiduelamused on alati tagatud. Aerodünaamilise täiuslikkuse poole püüeldes on saavutatud täielikult integreeritud lahendustega tervikdisain. Tulemuseks on superauto suutlikkus, mis paneb MC20 Cielo vähem kui 3 sekundiga liikuma kiirusega 100 km/h ja seejärel lausa lendama kiirusega üle 320 km/h.

LOOGE ENDA OMA »
Mootori tüüp V6
Suurim võimsus 630 hj
Suurim kiirus > 325 km/h
Suurim pöördemoment 730 Nm

PrimaSerie Limited Edition

PRIMASERIE

FUORISERIE

Sinu Maserati, mis on tehtud spetsiaalselt Sinu jaoks. Fuoriserie on ainulaadne Maserati isikupärastamisprogramm, mis võimaldab Sul endal luua Maserati auto, millesarnast teist ei leidu. Lase oma fantaasial julgelt lennata ja kehtesta oma reeglid.

VAATA LÄHEMALT

BRONEERI PROOVISÕIT

Täitke vorm ning me võtame teiega isiklikult ühendust ja kutsume teid proovisõidule.

    Registreeri

    Tavahooldus
    Mootori ja elektrisüsteemide diagnostika
    Rataste vahetus ja paigaldus
    Šassii kontroll
    Kindlustusjuhtum, kere remont
    Auto ostueelne kontroll
    Teie märkused või tööde lühikirjeldus
    Auto mudel
    Riiklik registreerimisnumber
    Soovin, et tuleksite autole järele / tooksite auto ära. Pakkumise kohta lähemalt
    Ees- ja perekonnanimi
    E-posti aadress
    Telefon

      Auto
      Ees- ja perekonnanimi
      E-posti aadress
      Telefon