LEGENDAARNE IKOON

Maserati Quattroporte on osa ajaloost, mis ulatub rohkem kui 100 aasta taha. See on vastupidavuse ajalugu. Ajalugu täis katsumusi. Kindlameelsust võita ja mitte iialgi alla anda. Ja teha seda kõike julgelt Itaalia stiilis.

1963. aastal astus Maserati julge sammu, tulles välja esimese luksusliku sportsedaaniga.

Ralliradadel oma vägevust tõestanud V8-mootor ja luksusliku sedaani unikaalse disainiga kere lõid täiesti uue klassi, mida uhkusega maailmale esitlesime.

See oli midagi täiesti uut. Sel ajal oli tegu maailma kiireima sedaaniga.

Nõnda sündis legendaarne Quattroporte.

QUATTROPORTE GT DISAIN

Uus mudel jääb truuks Itaalia kvaliteedi traditsioonile ja Maserati luksusestandardile. Quattroporte GT julged jooned loovad unikaalselt aerodünaamilise vormi ja ainulaadse itaalialiku disaini. Maserati legendaarse kolmhargiga tähistatud väljendusrikas esiosa annab tunnistust, et tegu on Maserati ikooniga. Ikooniga, mis jätkab Itaalia stiili ja võidusõiduvaimu pikaajalist traditsiooni.

Tehnoloogia

AERODÜNAAMILINE

Te adute esimesest pilgust, et Maserati Quattroporte on ülimalt aerodünaamiline. Isegi Maserati unikaalne esivõre on auto aerodünaamikas funktsionaalselt aktiivne element. Süsteem tagab mootori temperatuuri optimaalse kontrolli, vähendab aerodünaamilist takistust ning kahandab seega ka kütusekulu ja CO2 heidet. Tänu sellele on Quattroporte GT-l ainulaadne õhutakistustegur Cx – 0,28.

SISUSTUS

Tänu pikale teljevahele on Quattroportel avar salong. Stiilne disain ja hoolikalt läbimõeldud detailid annavad tunde, justkui sõidaksite äriklassis. Sisustusmaterjalide ja toonivalikute küllus ning nutitehnoloogia aitavad teile luua unikaalselt mugava keskkonna.

TEHNOLOOGIA

Kõik Quattroporte GT tehnoloogiad on loodud teie teenimiseks, mistõttu on iga detaili väljatöötamisel arvestatud juhi mugavust. 8,4” puutetundlik ekraan keskmisel näidikuplokil võimaldab hõlpsalt kõiki valikuid hallata. Samuti saate Apple CarPlay® või Android Auto® abil väga lihtsalt oma telefoni ühendada.

ZF-ÜLEKANNE

Kaheksa kiirusega automaatne ZF-ülekanne tagab ainulaadse mugavuse, kiire käiguvahetuse, optimaalse kütusekulu ning väiksema müra ja vibratsiooni. Juhil on võimalik kasutada käigukasti automaatsel (RND) või mehaanilisel režiimil (M), pöörates lihtsalt kangi paremalt vasakule. Uus P-nupp ülal määrab seisurežiimi.

Quattroporte GT TEHNILISED ANDMED

Pikkus 5262 mm
Laius (ilma küljepeegliteta) 1948 mm
Laius (küljepeeglitega) 2128 mm
Kõrgus 1481 mm
Teljevahe 3171 mm
Mootor V6
Mootori töömaht 2979 cm³
Maksimaalne võimsus 350 hj
Maksimaalne kiirus 270 km/h
0-100 km/h 5.5 s
Keskmine kombineeritud CO2 heide NEDC katsemeetodi järgi: 241-246 g/km
Keskmine kütusekulu NEDC katsemeetodi järgi: 10.6-10.8 l / 100 km

BRONEERI PROOVISÕIT

Täitke vorm ning me võtame teiega isiklikult ühendust ja kutsume teid proovisõidule.

    Registreeri

    Tavahooldus
    Mootori ja elektrisüsteemide diagnostika
    Rataste vahetus ja paigaldus
    Šassii kontroll
    Kindlustusjuhtum, kere remont
    Auto ostueelne kontroll
    Teie märkused või tööde lühikirjeldus
    Auto mudel
    Riiklik registreerimisnumber
    Soovin, et tuleksite autole järele / tooksite auto ära. Pakkumise kohta lähemalt
    Ees- ja perekonnanimi
    E-posti aadress
    Telefon

      Auto
      Ees- ja perekonnanimi
      E-posti aadress
      Telefon