Esitleme ajaloo kiireimat Maserati Ghiblit. Trofeo märgiga tähistatud mudel eristub oma võimsuse poolest, mis peitub itaalialikult elegantses sedaanis. 580-hobujõuline V8-mootor annab Ghiblile legendaarse Maserati võimsuse. Unikaalsed kujundusdetailid annavad kaugelt aimu Ghibli Trofeo võidusõiduraja ajaloost.
Ent Ghibli Trofeo ei eristu pelgalt oma mootori, vaid ka uudse tehnoloogia poolest, mis tagab, et Trofeo võimsus on alati teie kontrolli all. Alates uudsest IVC-süsteemist kuni ohutustehnoloogiani – Ghibli Trofeo tõotab oma juhtimisdünaamika ja ainuomase Maserati mootori häälega üllatada.
Uus Ghibli Trofeo eristub massist eriliste detailide poolest, mis annavad kaugelt märku selle elegantse sedaani legendaarsest võimsusest. 21” Orione veljed muudavad Trofeo mudeli selgelt eriliseks. Auto kapotti on täiendatud kahe õhuavaga. Ghibli külgi kaunistavad Trofeo punased märgid, mis sümboliseerivad mootoris peituvat võimsust. Uuenduskuuri on läbinud ka mudeli esivõre – see on ainulaadselt musta värvi ja kaunistatud läikiva kolmhargimärgiga.
Ghibli Trofeo sisustus on loodud parima kvaliteediga Pieno Fiore nahast, millele on lisatud 100% süsinikkiust detailid. Trofeo märgiga istmed lisavad sisustusele sportlikku elegantsi. Kõik uuenduslikud tehnoloogiad on hõlpsalt hallatavad keskkonsooli nutikal ekraanil.
Ghibli Trofeo TEHNILISED ANDMED
Pikkus | 4971 mm |
Laius (ilma küljepeegliteta) | 1945 mm |
Laius (küljepeeglitega) | 2128 mm |
Kõrgus | 1461 mm |
Teljevahe | 2998 mm |
Mootor | V8 |
Mootori töömaht | 3799 cm³ |
Maksimaalne võimsus | 580 hj |
Maksimaalne kiirus | 326 km/h |
0-100 km/h | 4.3 s |
Keskmine kütusekulu NEDC katsemeetodi järgi: | 12.1-12.3 l / 100 km |
Keskmine kombineeritud CO2 heide NEDC katsemeetodi järgi: | 274-278 g/km |
BRONEERI PROOVISÕIT
Täitke vorm ning me võtame teiega isiklikult ühendust ja kutsume teid proovisõidule.