Maserati MSG Racing meeskond jääb Brasiilias napilt punktidest ilma

Maserati MSG Racing meeskond jäi 2023. aasta São Paulo E-Prix võistlustel napilt 10 parema hulka pärast ägedat ja rasket vormel-E võidusõitu Brasiilias.

Pärast paljutõotavate märkide nägemist treeningutel, võttis meeskond kvalifikatsioonis suure tempo, kusjuures Edoardo Mortara ja Maximilian Günther pääsesid mõlemad kaksiketappi. Kuigi Max pääses veerandfinaali, edenes Edo eelviimasele etapile, alistades esimeses mõõduvõtmises Envision rallimeeskonna Nick Cassidy.

Šveitslasest itaallane jäi poolfinaalis kahjuks alla Stoffel Vandoorne’ile, kuid 1:12.109 ringiajaga alustas Edo neljandalt, Max üheksandalt kohalt Kaplinna starditrahvi tõttu.

Kiirmale

Mõlemad sõitjad kindlustasid sõidu alguses hea stardi, kuid Edo sai kohe pärast Mitch Evansi tagant sisse sõitmist esimeses kurvis esitiiva vigastuse. Kui Max säilitas oma stardikoha, siis Edo käis boksis remondis, kuid arvestades ringraja iseloomu ja libisemisjõudu, muutus 31 ringi pikkune võistlus kiiresti kiirmalemänguks.

Hoolikalt juhitud avaetappi läbides võitles Max ennast kaheksandale kohale, enne kui turvaauto kaheksandal ringil rajale sõitis pärast seda, kui Nissani Sacha Fenestraz rajal peatus.

Lootuskiir

Kuna meeskond oli koondunud, andis neutraliseerimine uue võimaluse Edole, kes tõusis 14. kohale, enne kui 16. ringil teine turvaauto rajale saabus, seekord Jake Dennise tõttu.

Edo võttis pärast teist starti Sergio Sette Camara ees 13. koha, kuid oli sunnitud 21. ringil katkestama, kui Abti sõitja Nico Müller piirdesse kihutas, mistõttu Max jäi meeskonna ainsaks sõitjaks.

„Minu poolt vaadates on olnud raske nädalavahetus. Pärast seda, kui olime treeningutel veidi hädas tempoga, tegime tugeva kvalifikatsiooni ja alustasime võistlust neljandalt kohalt. Kahjuks kaotasin esimesel ringil esitiiva ja pidin remonti minema, kuid turvaauto tõi mind kaheksandal ringil tagasi võistlusse. Meeskond rakendas arukat taastamisstrateegiat, kuid pärast teist turvaautot sattusin piiretesse, mis tähendas, et pidin katkestama. Järgmine on Berliin ja see on ring, mida me tunneme hästi, sest võitsime seal eelmisel aastal.“ – ütleb Maserati MSG Racing meeskonna sõitja Edoardo Mortara.

Jäi napilt esikümnest välja

Max võitles ülejäänud sõidu jooksul esikümnesse jäämise eest, kuid 28. ringil edestas teda Sebastien Buemi, kes sai 11. koha.

„Tänane sõit valmistas pettumuse, samuti on masendav 11. kohaga punktiarvestusest väljalangemine. Auto tundus suurepärane nädalavahetuse alguses ja kvalifikatsioonis olime hoolimata stardikaristusest heal positsioonil. Võistlus polnud meie jaoks algusest peale lihtne. Mõned head kohad, kuid kogu aja jooksul me oma eesmärki ei saavutanud. Võtame end kokku ja proovime järgmine kord paremini sõita. Berliin on minu koduvõistlus ja ringrada, kus mul on erilised mälestused ja seal on minu ainus eesmärk saada mõned korralikud punktid,” ütles pärast võistlust Maximilian Günther.

Vormel-E üheksas hooaeg jätkub 22.-23. aprillil Saksamaal Berliinis, kus toimub praeguse kampaania teine topeltüritus.

Ralli arvudes

Edoardo Mortara
1. vabatreening // P14
2. vabatreening // P17
Kvalifikatsioon // P4 [1:12.109, poolfinaal A]
Võistlussõit // DNF
Kiireim ring // 1:16.891
Koht MM-sarjas // P19 [3 punkti]

Maximilian Günther
1. vabatreening // P8
2. vabatreening // P2
Kvalifikatsioon // P9 [1:12.189, veerandfinaal C]
Võistlussõit // P11
Kiireim ring // 1:13.995
Koht MM-sarjas // P20 [0 punkti]

Maserati MSG Racing
Koht MM-sarjas // P10 [3 punkti]

Uudised

    Registreeri

    Tavahooldus
    Mootori ja elektrisüsteemide diagnostika
    Rataste vahetus ja paigaldus
    Šassii kontroll
    Kindlustusjuhtum, kere remont
    Auto ostueelne kontroll
    Teie märkused või tööde lühikirjeldus
    Auto mudel
    Riiklik registreerimisnumber
    Soovin, et tuleksite autole järele / tooksite auto ära. Pakkumise kohta lähemalt
    Ees- ja perekonnanimi
    E-posti aadress
    Telefon

      Auto
      Ees- ja perekonnanimi
      E-posti aadress
      Telefon