Maserati ja kogenud ettevõte YCOM asuvad töötama välja võidusõidumudelit GT2

Kevadel teatas Maserati, et on naasnud GT-võidusõidu juurde ja testis ringrajal esmakordselt oma võidusõidumudelit Maserati GT2, mis põhineb supersportmudelil MC20. Selleks puhuks ühendati jõud ettevõttega YCOM – juhtiva eksperdiga tipptehnoloogia, motospordiprojektide arendamise ja kergete komposiitkonstruktsioonide tootmise valdkonnas.

Pärast tänavust debüüti Vormel E meistrivõistluste üheksandal hooajal valmistub Maserati naasma suurde ringrajasporti. Ettevalmistused Fanatec GT2 Euroopa sarjaks on juba alanud ja Maserati on valmis pakkuma võidusõidumeeskonnale mudelit, mis ei ole mitte ainult muljetavaldavalt võimas ja täiuslikult tasakaalustatud, vaid kiirgab endast ka Maserati-stiili.

Projektid kõnelevad enda eest

Alates projekti algstaadiumist, kui hakati töötama välja Maserati GT2 võidusõidumudelit, osutus YCOM ideaalseks partneriks, kes suudab tagada projekti kiire ja kvaliteetse arengu.

YCOM alustas oma tegevust aastal 2008 ja asub sarnaselt Maseratile samuti Itaalia nn „Mootorite oru” piirkonnas. See ettevõte on parim näide Itaalia esmaklassilistest insenerioskustest, sest YCOM on osalenud aktiivselt tehnoloogiate väljatöötamisel Vormel 1, Le Mansi 24 tunni sõidu, erinevate GT meistrivõistluste ja prestiižika Vormel E elektriautode võidusõidu meeskondade jaoks. YCOM panustab märkimisväärselt mudeli Maserati GT2 lõppviimistlusse ja meeskondadele järelteeninduse pakkumisse.

Võidukas minevik

Maserati Corse’i juht Giovanni Sgro selgitab, et Maserati on alustamas uut faasi, ent on siiski suurepäraselt teadlik ka oma minevikusaavutuste siduvast jõust.

„Meie võidukas minevik motospordis sunnib meid looma konkurentsivõimelisi projekte. Otsus teha koostööd niivõrd kogenud partneriga nagu YCOM sündis lihtsalt. Otsustasime teha koostööd inimestega, keda ajendab meiega sarnane kirg, väärtushinnangud ja ambitsioonid. Me keskendume meisterlikkusele ja oskusele luua võimsaid autosid, mis on konkurentsivõimelised motospordi kõrgeimal tasemel. Ma olen veendunud, et Maserati GT2 peegeldab kõikide projektis osalejate pingutusi ja saab radadel võidukas olema,” ütleb ta.

Võidusõidumudel on loodud ülisportliku Maserati MC20 kupeemudeli põhjal ja vastavuses kõikide GT2 klassi reeglitega. Mõlemad autod peavad tulema toime raske ülesandega – kordama aastatel 2004 kuni 2010 mitmeid GT meistrivõistlusi võitnud legendaarse Maserati MC12 edu. Seega püüab Maserati luua mudeli, mis mitte ainult ei tule toime võidusõidu väljakutsete ja koormusega, vaid on oma lihtsa juhitavuse ja suure võimsusega sobiv ka härrasmeestele.

Sama kirg võidusõidu vastu

Ettevõtte YCOM tegevjuht Nicola Scimeca meenutab, et ta osales isiklikult Maserati MC12 väljatöötamises.

„Me rakendame Maserati GT2 väljatöötamisse kõik viimase 15 aastaga motospordis omandatud teadmised. YCOM ja Maserati jagavad tugevat kirge võidusõidu ja kiiruse vastu, muutes meie tiimi töö projekti juures lihtsaks. Lisaks olen ka isiklikult osalenud MC12 väljatöötamises, seega olen õnnelik, et saame taas kord anda oma panuse, töötades koos Maseratiga uue võidusõidumudeli kallal,” ütleb ta entusiastlikult.

Maserati GT2 on juba läbinud esimesed katsed, mis toimusid märtsi alguses Autodromo Varano de’ Melegaris. Need on vaid esimesed paljudest katsetest ja GT2, mis tähistab Maserati tagasitulekut GT-võidusõidu juurde, paljastatakse esmakordselt juuni alguses Belgias toimuval Spa 24 tunni võidusõidul.

Sellel võidusõidumudelil on revolutsiooniline Maserati MC20 superautolt pärinev Nettuno V6 mootor. 630 hobujõulisel mootoril on täiesti uus ja Maserati poolt patenteeritud topeltsüüde. Sama põhimõttega süütesüsteemi kasutatakse ka Vormel 1 autodes. Kompaktne ja võimas süsinikkiust monokokk-kere on parim viis kaalu ja võimsuse konkurentsivõimelise tasakaalu saavutamiseks. Kerge komposiitmaterjalist kere aerodünaamika surub autot kurvis vastu teed ja vähendab maksimumkiirusega sirgel teelõigul sõites õhutakistust.

Uudised

    Registreeri

    Tavahooldus
    Mootori ja elektrisüsteemide diagnostika
    Rataste vahetus ja paigaldus
    Šassii kontroll
    Kindlustusjuhtum, kere remont
    Auto ostueelne kontroll
    Teie märkused või tööde lühikirjeldus
    Auto mudel
    Riiklik registreerimisnumber
    Soovin, et tuleksite autole järele / tooksite auto ära. Pakkumise kohta lähemalt
    Ees- ja perekonnanimi
    E-posti aadress
    Telefon

      Auto
      Ees- ja perekonnanimi
      E-posti aadress
      Telefon