MASERATI NAASEB VÕIDUSÕIDURAJALE UUE GT2 MUDELIGA

Itaalia legendaarne autotootja Maserati naaseb GT võidusõidusarja konkurentsi uhiuue, suure jõudlusega GT2 mudeliga, mida testiti hiljuti Autodromo Varano de’ Melegari ringrajal, Parmas. Maserati uusima GT2 mudeli ametlik debüüt leiab aset juuni lõpus Belgias toimuval
24-tunnisel kestvussõidul ‘24 Hours of Spa’.

Maserati uus GT mudel tugineb oma eelkäija – hiilgava ja võiduka Maserati MC12 – trumpomadustele. Maserati ainulaadne ja kuulsusrikas edulugu motospordis ulatub eelmise sajandi algusesse ning brändi tänast võidusõidukirge on kannustamas ainulaande kombinatsioon ajaloolisest pärandist ja innovatsioonist.

Maserati GT2 on tõeline kiiruse, elegantsi, stiili ja innovatsiooni kehastus. See mängleva kergusega kurve võttev auto on loodud selleks, et näidata sooritusvõime meistritaset ning tähistamaks Maserati naasmist ringrajale. See uus peatükk Maserati ajaloos sai avapaugu 2022. aasta lõpus, mil teatati osalemisest 2023. aasta ABB FIA vormel E maailmameistrivõistlustel ning GT2 Euroopa võistlussarjas, et viia Itaalia vanim võidusõidubränd tagasi motospordimaailma ihaldatud poodiumitele.

Maserati inseneride ja meistrite koostöös valminud GT2 ühendab endas MC20 mudelis kasutatud tipptasemel 463kW/630hj Nettuno V6 mootori ning brändile iseloomuliku esteetilise kvaliteedi, viies selle erilise kombinatsiooni seekordses reinkarnatsioonis täiesti uuele tasemele.

Tehnilistest aspektidest väärivad esile tõstmist uhiuus patenteeritud MTC (Maserati Twin Combustion) tehnoloogia, mis on inspireeritud Vormel 1 mootoritest; ülikerge süsinikkiust monokokk, mis võimaldab säilitada parajat tasakaalu ning kerge täiskomposiitkere, mille aerodünaamilised omadused tagavad suurepärase vertikaalkoormuse ja vedamisefektiivsuse. Insenerid pöörasid suurt tähelepanu optimaalse aerodünaamilise koormuse balansi saavutamisele ning põhja väljatöötamisel seati eesmärgiks saavutada maksimaalne sünergia esiosa ja (reguleeritava) tagatiivaga, mis on kergelt eemaldatav keredetailide kiireks asendamiseks; lisaks on šassiil kõrge väände- ja painutusjäikus.

Maserati GT2 mudeli roolivõimendi on täiselektriline. Kogu vedrustuse moodustavad spetsiaalsed võidusõiduklassi komponendid, sh. reguleeritavad amortisaatorid. Ka elektroonika on kohane adrenaliinirohket sõitu pakkuvale võidusõiduautole: 6-käiguline käigukast ja käiguvahetuslabadega varustatud rool koos elektrilise pöörleva käiguvahetusajamiga.

Futuristliku kujundusega salongi keskmes troonib süsinikkiust armatuurlaud ja integreeritud 10-tolline ekraan. Seda sisemist ilu täiendavad ainulaadsed keredetailid, sh. Maserati Corse värvikate ja Blu Infinito eridisain.

Kokkuvõttes on Maserati ühekohaline GT2 mudel tõeline automehaanika ja tipptehnoloogia pärl, mis on pühendatud autovõidusõidule ja GT2 meisterpilootidele. Selle mudeliga on Maserati valmis avardama oma horisonte, et kinnitada kanda ja kindlustada oma tulevikku motospordimaailmas.

Maserati testisõitja Andrea Bertolini kommentaar: “Esimesed testsõidud on alati erilised ning minul on sellega omakorda ainulaadne side, kuna mul on olnud au võita Maserati autoga GT1 maailmameistrivõistlustel neli tiitlit. Nüüd oleme rajale naasmas järjekordse supersõidukiga, mida oleme põhjalikult testinud ja esialgsed tulemused on olnud äärmiselt positiivsed. Minu jaoks on GT rooli taha naasmine olnud ülimalt põnev ning kõik asjaosalised on väga pühendunud ja entusiastlikud. Meie eesmärk oli välja töötada selline auto, mis pakuks ühelt poolt tõsist konkurentsi võidusõidurajal, kuid oleks samas ka hea sõidumugavusega eksemplar tavakasutajale nii juhitavuse kui ka jõudluse poolest. Meie peamine eesmärk on, et inimesed tunneksid uue Maserati roolis tõelist sõidunaudingut. Viimased paar kuud on meie meeskond pühendunult töötanud simulaatoris ning selle eest minu sügav tänu. Kõige positiivsem on seejuures asjaolu, et võime pärast esimesi testsõite julgelt kinnitada oma plaanide teostumist. Praegu ootab meid ees pingeline testimise periood, et oleksime ringrajale naastes tippvormis ja valmis võidusõidupoodiume vallutama.”

Uudised

    Registreeri

    Tavahooldus
    Mootori ja elektrisüsteemide diagnostika
    Rataste vahetus ja paigaldus
    Šassii kontroll
    Kindlustusjuhtum, kere remont
    Auto ostueelne kontroll
    Teie märkused või tööde lühikirjeldus
    Auto mudel
    Riiklik registreerimisnumber
    Soovin, et tuleksite autole järele / tooksite auto ära. Pakkumise kohta lähemalt
    Ees- ja perekonnanimi
    E-posti aadress
    Telefon

      Auto
      Ees- ja perekonnanimi
      E-posti aadress
      Telefon