MC20 Icona & MC20 Leggenda: kaks eriseeriat ajatu MC12 20. aastapäeva tähistamiseks

Modena, 18 juuni 2024 – Maserati võidusõidu kutsumus äratab ikoonilise ja võiduka MC12 ellu MC20 Icona ja MC20 Leggenda näol. Need on kaks erilist seeriat, millega tähistatakse 20. aastapäeva Tridenti naasmisest võistlusele, mis leidis aset 2004. aastal, pärast 37 aastat sündmuskohalt eemalolekut.

Maserati MC20 supersportautot inspireeris MC12, mis käivitati esmalt maanteeversioonina ja mille eesmärk oli jätta rajale jälg, saades GT meistrivõistluste etaloniks. 100% Itaalias tehtud lipulaev tähistas Maserati jaoks 2020. aastal uue ajastu algust, olles esimene uuendusliku V6 Nettuno mootoriga mudel.

Kahel MC20 eriseerial – piiratud tiraažis 20 ühikut mõlemal – on vastavalt MC12 Stradale’ist ja MC12 GT1 Vitaphone’ist inspireeritud eksklusiivne kujundus ja spetsiaalne sisu.

Maserati MC20 Icona kujundus tuletab fännidele meelde ühe ikoonilisema Maserati läbi aegade: värvid on samad, mis 2004. aasta eelkäijal MC12 Stradalel. See omakorda on austusavaldus Maserati Trofeo Lighti stiilile, kui see jooksis 24 tundi Daytonal, mis oli esimene auto, mis sai inspiratsiooni Maserati Birdcage Type 61-st, mida toodeti aastatel 1959–1961.

 

MC20 Icona Bianco Audace Matte ja Blu Stradale kujundus sisaldab mitmeid Fuoriserie isikupärastamisprogrammi erijooni: erilised ja eksklusiivsed detailid rafineeritud kohandamiseks, Bianco Audace’i Maserati Fuoriserie logo paistab kere küljel, alumises osas tagumiste rataste lähedal, ja Itaalia lipu logo asub uksel MC20 kirja all.

 

Spetsiifilise Tridenti disainiga kroomitud rataste keskel paiknevad hõbedased rummukatted, millel on kontrastselt sinine Tridenti logo. Pidurisadulad on samuti värvitud siniseks, peeglitel on automaatse tumenemise funktsioon ja mootorikate on valmistatud süsinikkiust.

 

MC20 Leggenda ajalugu peitub ka selle nimes; sellel on Nero Essenza ja Digital Mint Matte kujundus, mis kordab Vitaphone Racing meeskonna auhinnatud MC12 GT1 eksimatuid värve: auto, mis tõi 24-tunniselt võidusõidult Spas koju rekordi, mis koosneb kolmest võidust ja kahest teisest kohast.

 

MC20 Leggenda Fuoriserie erijoonte hulka kuuluvad Nero Lucido trident rattad koos Nero Opaco ja Trident Digital Mint rummukatetega; kollane Tridenti logo iluvõrel, ustel ja C-piilaris; lõpuks mustaks värvitud pidurisadulad.

 

Kahe eriseeria Fuoriserie pakett on täiendatud võidusõidu interjööriga: kerged 4-suunalised monokokkist võidusõiduistmed – keskosa värvitoonis Nero/Blu hõbedasel taustal Icona jaoks või Nero värvitoonis hõbedasel taustal Leggenda puhul – ja Trident tikandid peatugedel koos sõnadega “Icona” või “Leggenda”, olenevalt mudelist. Võimsa Nettuno mootori kohal oleval kaanel märk kirjaga “ICONA. UNA DI 20” või „LEGGENDA. UNA DI 20”.

 

Kahes autos võib leida ka keerukat Sonus faber helisüsteemi. Muude mõlema versiooni ühiste erijoonte hulka kuuluvad süsinikkiust interjööri pakett, elektrooniline piiratud libisemisega diferentsiaal (E-LSD), vedrustuse lift, pimenurga ja tagumise risttee tuvastamise süsteemid ning lõpuks matid ees ja pakiruumis.

 

MC20 Icona ja MC20 Leggenda tähistavad 20. aastapäeva Tridenti kuldajastu algusest rajal legendaarse MC12 GT1-ga: aastatel 2004–2010 tõi see FIA GT meistrivõistlustel 27 võitu, kandes oma nime kolm korda 24 Hours of Spa aunimekirja ning võitis kuus meeskondlikku meistritiitlit Vitaphone Racinguga ja viis sõitjate meistritiitlit – sealhulgas kaks FIA GT1 maailmameistrivõistlust – ning kaks konstruktorite meistritiitlit Maserati jaoks.

 

2004. aastal andis MC12 Stradale tõuke Maserati võidusõiduhimule: Giorgetto Giugiaro disainitud 12-silindrilise Ferrari mootoriga (MC tähistab Maserati Corse’i, 12 viitab V12-le) on see Maserati kiireim seeriaauto, mis oli kunagi toodetud – tippkiirus oli 330 km/h ja kiirendus nullist sajani 3,8 sekundiga. Neid valmistati vaid 50.

Tänapäeval peegeldub lugu nendest triumfidest ja autost, mis kehastas Maserati sportlikku vaimu ja selle tipptasemele pühendatud DNA-d MC20 Iconas ja MC20 Leggendas, justkui kujutades endast teatepulga edasiandmist isa ja poja vahel.

Uudised

    Registreeri

    Tavahooldus
    Mootori ja elektrisüsteemide diagnostika
    Rataste vahetus ja paigaldus
    Šassii kontroll
    Kindlustusjuhtum, kere remont
    Auto ostueelne kontroll
    Teie märkused või tööde lühikirjeldus
    Auto mudel
    Riiklik registreerimisnumber
    Soovin, et tuleksite autole järele / tooksite auto ära. Pakkumise kohta lähemalt
    Ees- ja perekonnanimi
    E-posti aadress
    Telefon

      Auto
      Ees- ja perekonnanimi
      E-posti aadress
      Telefon