Goodwoodi kiirusefestivalil, mis igal aastal tähistab motospordi- ja autokultuuri, leiab tänavu aset Maserati kahe uue auto – Ghibli 334 Ultima ja Levante V8 Ultima – esmaesitlus.
Sel aastal avaldab House of Trident austust oma kuulsatele V8 mootoriga Grand Toureritele, mida on alates Maserati 5000 GT müügiletulekust aastal 1959 müüdud üle 100 000.
Legendaarse 572 hobujõulise topeltturboga V8 mootori tootmine lõpetatakse peagi ning selle mootoriga mudelitest saavad hinnatud kollektsiooniesemed. Sellega seoses toimub Goodwoodi „pühal pinnal” kahe erimudeli esmaesitlus. Nendeks on Ghibli 334 Ultima (number tähistab selle auto maksimaalset tunnikiirust kilomeetrites, seega on tegemist hetkel kiireima sisepõlemismootoriga sedaaniga maailmas) ja Levante V8 Ultima. Koos tõotavad need mudelid festivalialal First Glance Paddock külastajate tähelepanu endale tõmmata ning Ghibli 334 Ultima osaleb ka mäkketõusuvõistlusel.
Goodwoodi mäkketõusul osaleb lisaks ka võimsa 542 hobujõulise V6 Nettuno mootoriga GranTurismo Trofeo. Selle auto keskmes on uuenduslik eelkambriga kütusepõlemissüsteem, millel on kaks süüteküünalt ja mis on töötatud välja Vormel 1 mudelite põhjal.
Maserati väljapanekualal esitletakse samal ajal Maserati ainueksemplari GranTurismo Off Prisma, mis väljendab uhkusega selle mudeli minevikku ja margi võimet alati veel kaugemale minna. Temaga ühineb GranTurismo Folgore, seega on külastajatel suurepärane võimalus tutvuda lähemalt ka Itaalia luksusmargi esimese täiselektrilise autoga.
Maserati esimesel elektrilisel lipulaeval on 800-voldine akutehnoloogia, mis pakub Vormel E autodelt pärit tipptasemel tehnilisi lahendusi ja võimaldab sellel neljaistmelisel kupeekerega saledal grand toureril läbida ühe laadimisega kuni 450 km ning pärast 5-minutilist laadimist veel 100 km. Selle mudeli sooritusvõime on samuti muljetavaldav tänu kolmele võimsale 300 kW püsimagnetiga mootorile – üks ees ja kaks taga – ning nende poolt pakutavale 1200 hobujõulisele koguvõimsusele. Seega edastatakse ratastele maksimaalselt 750 hj pöördemomendiga 1,350 Nm.
Legendaarsete GranTurismode mudelivalik sai alguse maailma esimese grand toureri Maserati A6 1500 GT-ga ja need mudelid pakuvad ka täna samasugust ainulaadset stiili, progressiivse tehnoloogia ja sooritusvõime segu. Ja on seejuures loomulikult itaaliapäraselt jalustrabava välimusega.
Festivalialal Electric Avenue esitletakse Maserati teist täiselektrilist mudelit Grecale Folgore – esimest keskmise suurusega luksuslinnamaasturit turul. See 400-voldise tehnoloogiaga töötava 105 kWh akuga ja 500 kilomeetrise* keskmise sõiduulatusega auto muudab iga päeva eriliseks. Itaalias projekteeritud ja valmistatud Grecale Folgore on oma 820 Nm pöördemomendiga ja üle 500 hobujõuga Tridentile omaselt suurepärase sooritusvõimega ning luksuslik.
Maserati kohalolek sellel üritusel ei oleks täiuslik ilma MC20 Cielo’ta. See mudel tegi oma Ühendkuningriigi debüüdi eelmise aasta festivalil koos David Beckhamiga ja on nüüd tagasi, et osaleda kuulsal mäkketõusuvõistlusel, sel korral Rosso Vincente versioonina. Pilkupüüdva disaini, erakordse massi ja võimsuse suhte, süsinikkiust kere, nutika lahtikäiva klaaskatuse ja Vormel 1-lt üle võetud 621 hj V6 Nettuno mootoriga auto saab selle neli päeva kestva sündmuse käigus kahtlemata rohkelt tähelepanu.
* Prognoositud näitajad + EL-i spetsifikatsioonid