Ajaloolistest Maserati mudelitest on saanud Vernasca Silver Flag’i võidusõidu staarid

9.-11. juunil toimus 27. korda põnev ajalooliste autode mäkketõus „Vernasca Silver Flag“. See sündmus kordab ajaloolist võidusõitu, mis toimus aastatel 1953 kuni 1972. Igal aastal alustatakse Piacenza mägedest ning teekond kulgeb edasi läbi iidse Castell’Arquato küla kuni Vernasca väikelinnani Liguuria Apenniinides.

Sellel aastal näitas Maserati siin ka oma ajaloolisi ning haruldasi autosid. Lisaks spetsiaalsel üritusealal esitlemisele sai neid mudeleid näha ka võidusõidualal, kus nad rõõmustasid kõikjalt Euroopast kokku tulnud fänne oma uskumatu mootorihääle ja minevikust pärit julgete vormidega.

Klassik, mis ei kogu muuseumides tolmu

See dünaamiline võidusõit võimaldab restaureerida ja säilitada vanu autosid ning kulmineerub erakordse paraadiga. Osalejate seas on mõned 20. sajandi algusest kuni aastani 1972 toodetud üliunikaalsed autod. Paljud neist võistlevad peaauhinna nimel – kuulsatest ralliautodest kuni sõjaeelsete mudelite ja prototüüpideni. Kõige paremini restaureeritud ja hoitud autosid auhinnatakse erikategoorias.

Ajaloolised Maserati autod tunneksid end siin väga koduselt. Aastal 1956 võitis selle võidusõidu itaallane Fernando Pagliarini Maserati 150S-i roolis ja aastal 1961 kordas Odoardo Govoni seda saavutust Maserati Tipo 60-ga.

Kiiruse ja ilu tähistamine

Maseratist on saanud selle ainulaadse ja liikuva muuseumi keskne kuju. Vernasca Silver Flag’i võidusõidul tähistati Maserati kirge ja visadust kiirete ning kaunite autode loomisel. Võidusõiduradadel saavutatud võidud tagasid Maseratile äärmiselt võimsate ja luksuslike autode tootja maine.

Vernasca Silver Flag’i võidusõidul osales ka üks Maserati kõige edukamatest 2-liitrise mootoriga sportmudelitest. 1947. aasta Genfi autonäitusel esmakordselt esitletud Tipo A6-1500 GranTurismo unikaalsus seisnes torudest šassiis ja selle mudeli kerele andsid kuju legendaarsed Pininfarina disainerid. Praeguseks on maailmas alles veel 58 Tipo A6-1500 GranTurismo mudelit.

Kolmas võidusõidul esitletud Maserati mudel oli 1961 Birdcage Tipo. See täpse ja kerge juhitavusega mudel oli omal ajal võidusõiduradadel kõva konkurent. Maserati tootis ainult 17 Birdcage Tipo sportautot.

Minevik ja olevik ühinevad

Ja viimasena, ent mitte vähemtähtsana räägime 2001. aastal toodetud mudelist Tipo 320 S. See mudel tähistas Maserati naasmist ühekohaliste autode võidusõitu ja ühtlasi ka debüüti USA turul. See unikaalne mudel on varustatud populaarse 3,2 liitrise V8 mootoriga. Kaks turbiini võimaldavad pakkuda 370 hj võimsust ja saavutada 300 km/h kiiruse.

Neid Maserati ajaloolisi mudeleid saatsid kogu ürituse vältel kaasaegsed, ent sama rabavad mudelid Maserati GranTurismo ja Maserati Grecale.

Uudised

    Registreeri

    Tavahooldus
    Mootori ja elektrisüsteemide diagnostika
    Rataste vahetus ja paigaldus
    Šassii kontroll
    Kindlustusjuhtum, kere remont
    Auto ostueelne kontroll
    Teie märkused või tööde lühikirjeldus
    Auto mudel
    Riiklik registreerimisnumber
    Soovin, et tuleksite autole järele / tooksite auto ära. Pakkumise kohta lähemalt
    Ees- ja perekonnanimi
    E-posti aadress
    Telefon

      Auto
      Ees- ja perekonnanimi
      E-posti aadress
      Telefon