Esmaspäeval, 15. aprillil tõi Maserati Riminisse, Motor Valley südamesse kokku ajakirjanduse ja valdkonna siseringi kauaoodatud Folgore Päevale. Üritus toimus Modenas asuva tootja 110. aastapäeval. Tridenti narratiiv on rikas kommerts- ja võidusõiduedudest – nende hulka kuuluvad rahvusvahelise autosõidu ajaloo kõige ikoonilisemate autode loomine ja mitmed võidud kõrgetasemelises motospordis. Folgore Päev tähistab ametlikult brändi sisenemist uude elektrideminseooni, kus Folgore sari on valmis domineerima ja esindama brändi tulevikku kogu maailmas.
Elektrifitseerimise, innovatsiooni, luksuse ja tipptaseme teekond parimate Itaalia traditsioonide järgi, mille Maserati on viimasel aastal alustanud oma 100% elektriliste mudelite turuletoomisega: GranTurismo Folgore, Tridenti esimene täiselektriline auto; Grecale Folgore, esimene maastur, mis töötab täiselektrilise jõuülekandega; ja nüüd GranCabrio Folgore, elegantne ja viimistletud avatud versioon oma auhinnatud õest, mida esitati Folgore Päeva üritusel. Lisaks sellele supersportauto MC20 Folgore, mille debüüt on planeeritud 2025. aastal.
Aastaks 2028 on kogu Trident tootevalik täielikult elektrifitseeritud, nagu Maserati teatas 2024. aasta alguses, kui ta jagas oma pikaajalist strateegilist visiooni, sealhulgas kasvuplaani, mille eesmärk on jätkusuutlik kasumlikkus tulevikus, keskendudes pidevale kaubamärgi ja selle toote arengule. Selle stsenaariumi kohaselt jätkatakse Trident tootevaliku disainimine, arendus ja tootmine täielikult Itaalias, kus Modena ja Viale Ciro Menotti ajalooline tehas jäävad selle väljakutseid pakkuva mobiilsuse ajastu keskmeks.
Folgore Päev on Maserati uue teekonna alguspunkt, sealhulgas on see uus teekond ka luksustarbijatele, kellele Tridenti elektriline pakkumine on täielikult suunatud ja pühendatud. Uued tooted suudavad tagada kaubamärgile omase olemuse – koosnevad autodest, mis on alati olnud tipptehnoloogia, rafineeritud elegantsi, kogenud ja originaalse meisterlikkuse, laitmatu ja omanäolise jõudluse sünonüümid – ja need võivad saada uuteks sümboliteks turul toimuva põhjaliku ümberkujundamise käigus.
Folgore on tõuge, säde, mis sütitab kaasaegse alguse; äikese segava jõuga (väide „Made in Thunder” on selle konkreetse hetke väljendamiseks esitatud väide) avab uue peatüki Maserati suures ajaloos. See on esimene 100% Itaalia luksusbränd, mis toodab täiselektrilisi mudeleid Motor Valleys. Taas on Tridenti naiste ja meeste loominguline ja insenerlik leidlikkus ühinenud, et kujundada uus Folgore’i täiselektriline sari, mis on kaubamärgi tuleviku manifest.
Järelsõnana vormel E võidusõidunädalavahetusele Misano World Circuit Marco Simoncellil – esimest korda 100% elektriliste üheistmeliste autode maailmameistrivõistluste Itaalia etapi toimumispaigaks, kus Trident on ainus Itaalia luksusmark – Folgore Päev algas pressikonverentsi ja brändi tegevjuhi tervitusega. Davide Grasso rääkis tähtsast hetkest Maserati jaoks, mis on Itaalia suursaadik luksusmaailmas, innovatsiooni ja tehnoloogilise kiirenduse tunnistus ning selle elektrifitseerimisele pühendatud tulevikust, jagades oma pikaajalist visiooni, mis keskendub uuele Folgore tootevalikule ja kaubamärgi tegevusele. Sellele järgnes täiselektrilise loomingu Maserati GranCabrio Folgore esitlus, mille keskmes on Folgore valdav jõud. Davide Grassoga liitusid: Giovanni Perosino, Maserati turundusjuht, kes jagas Folgore ajastuse brändi väärtusi ja tunnuseid, andes kampaania “It turns you on” maailmaesilinastuse; Maserati inseneeria juht Davide Danesin, kes keskendus projekteerimisele ja arendusele; Maserati disainijuht Klaus Busse, kes lõpetas pressikonverentsi oma panusega stiili, tehnoloogia ja disaini teemadel.