Maserati MSG Racing võidusõidumeeskond – koosseisus Edoardo Mortara ja Maximilian Günther – tegi jaanuaris oma debüüdi vormel-E MM-sarja avavõistlusel Mehhiko pealinnas, Autódromo Hermanos Rodríguez ringrajal, jäädes napilt välja kümne parema hulgast.
Pärast paljulubavaid võistluseelseid testsõite said Mortara ja Günther uue hooaja avavõistlusel kasuliku kogemuse elektrivormelite kolmanda põlvkonna Gen3 tehnoloogiaga, näidates head potentsiaali. Paraku tähendas kvalifikatsioonisõidu tihe konkurents, et võistlussõitu alustati 16. ja
17. kohalt.
Kuigi Mortaral õnnestus tõusta avaringil 15. kohale, möödudes McLareni Rene Rastist, pandi see sõit Robin Frijnsi avarii tõttu pausile. Mortaral õnnestus viiendal ringil tempo taastada, kuid järgmisel ringil peatati sõit Jaguari piloodi Sam Birdi tehnilise rikke tõttu.
Pärast uut starti konkureerisid Mortara ja Günther 15. kohale, minnes ette karistust kandvast Dan Ticktumist, kes omakorda jättis selja taha Rasti. Paraku oli Mortara sunnitud 18. ringil juhitavusprobleemide tõttu sõidu katkestama, jättes Güntheri ülejäänud võistluse ajaks ainsana Maserati meeskonda esindama. Lõpuringidel näitas Günther tõsist konkurentsi, edestas lõpuringil
DS Penske pilooti Jean-Eric Vergnet ning lõpetas võistlussõidu 11. kohal.
27. ja 28. jaanuaril jätkub vormel-E üheksas hooaeg Saudi Araabias, Riyadhi tänavaringrajal, mis asub UNESCO maailmapärandi nimistusse kantud ad-Dir’iyah’is.
James Rossiter, Maserati MSG Racing meeskonna juht
“See oli raske päev, kuid motospordis saadakse parimad õppetunnid just ebaõnnestumistest. Kehvad kvalifikatsioonitulemused jätsid meid küll viimaste hulka, kuid suutsime sellest hoolimata võistluse käigus hästi edeneda. Tänu Güntherile tõusime 17. kohalt 11. kohale, jäädes seega napilt joone alla. Mortaraga juhtunu oli kahetsusväärne, sest ta näitas võistluse ajal väga tugevat tempot, kuid lõppkokkuvõttes on meil siit palju õppida. Ühtlasi saime palju andmeid, mida järgmiseks võistluseks valmistudes analüüsida.”
Edoardo Mortara, Maserati MSG Racing piloot
“See nädalavahetus ei olnud meil parimate killast. Kuigi Valencia testidel saavutasime häid tulemusi, oli mul raskusi stabiilse tempo hoidmisega, eriti üle ühe ringi. Sellegipoolest õnnestus mul võistluse käigus taastada tempo ja energia, hoides kuni avariini head positsiooni. Samas oli mul üsna keeruline leida rehvidel head tasakaalu, mistõttu kaotasin esimeses kurvis juhitavuse. Üldkokkuvõttes ei midagi positiivset, kuid kavatseme oma andmeid põhjalikult analüüsida, et juhtunut paremini mõista ja järgmisel etapil paremat tulemust teha.”
Maximilian Günther, Maserati MSG Racing piloot
“See nädalavahetus on olnud meie meeskonna jaoks keeruline. Nii kõrgel merepinnast oli üsna raske rehve reguleerida, mis mõjutas meie kvalifikatsioonisõidu tulemusi. Samas oli tagantpoolt alustades parem võistlustulle astuda ning pakkusime teistele tõsist konkurentsi. Kuigi mul õnnestus oma asetust mitme koha võrra parandada, jäime kahjuks napilt kümne parema hulgast välja. Nüüd peame põhjalikult andmeid analüüsima ja keskenduma edu saavutamisele Riyadh’is.”
Giovanni Sgro, Maserati Corse juht
“Maserati on võidusõidumaailmas tagasi ja kuigi tulemus ei olnud päris see, mida lootsime, oli Mexico City e-Prix meie jaoks siiski põnev ja meeldejääv sündmus – motosport lihtsalt on juba oma olemuselt ettearvamatu! Oluline on see, et Mortaraga on kõik korras ning rõõmu teeb Güntheri tulemus, kes võitles end 17. kohalt 11. kohale. Meie esimene vormel-E MM-sarja võistlus osutus suurepäraseks õppimiskogemuseks ning nüüd pühendume kogu täiega Saudi Araabia e-Prix ettevalmistustele.”