Maserati MSG Racing meeskond lõpetas kümnendana vormel-E MM-sarja etapil Hyderabadis, Indias
Hyderabadi e-Prix tulemused
Edoardo Mortara
1. vabatreening // P7
2. vabatreening // P5
Kvalifikatsioon // P7 [n/a, veerandfinaal D]
Võistlussõit // P10
Punktiarvestus // -3
Kiireim ring // 1:14.810
Koht MM-sarjas // P18 [3 punkti]
Maximilian Günther
1. vabatreening // P16
2. vabatreening // P11
Kvalifikatsioon // P5 [1:14.621, veerandfinaal B]
Võistlussõit // P13
Punktiarvestus // -8
Kiireim ring // 1:15.273
Koht MM-sarjas // P20 [0 punkti]
Maserati MSG Racing võidusõidumeeskond
Koht MM-sarjas // P10 [3 punkti]
Maserati MSG Racing jõudis Hyderabadi e-Prixil kümne parema hulka ning piloot Edoardo Mortara lisas sellel Indias toimunud MM-sarja etapil tabelisse ühe punkti.
Treeningsõitudel hoidis Maserati meeskond stabiilset tempot ning võttis maksimumi kaootilisest kvalifikatsioonisõidust, mille tulemusena alustasid mõlemad piloodid kaheksa esimese hulgas. Edoardo Mortara tõusis B-grupis neljandaks, mis tagas edasipääsu duellietappi ning tema meeskonnakaaslane Maximilian Günther sai edasi tänu McLareni piloodi Jake Hughesi väljalangemisele. Güntheri sõit kulmineerus veerandfinaalis, kus tema vastaseks sattus MM-sarja valitsev liider Mitch Evans, samas kui Mortara ja tema vastane elimineeriti võistlusest rajapiiride ületamise tõttu.
Võistlussõidus viiendana startinud Günther hoidis edumaad, kuid Mortara oli sunnitud neljandal ringil pausi tegema kokkupõrke tõttu Nick Cassidyga, mis tähendas sõiduga uuesti liitumist 22. kohalt. Pärast ebaõnnestunud kiirendust langes Günther 11. ringil kuuendaks ning jäi hiljem kahe Jaguari piloodi kokkupõrke tõttu viimaste sekka toppama. Selle tagajärjel langes Günther 16. kohale, samas kui paarimees Mortaral õnnestus tõusta 19. kohale.
23. ringil said Maserati piloodid uue lootuse positsioonide parandamiseks, mis neil ka õnnestus. Kokkuvõttes lõpetas Günther selle etapi 13. kohal, samas kui 11. kohal finišeerinud Mortara tõusis Sebastien Buemi penalti järel 10. kohale.
Elektrivormelite MM-sarja võistlushooaeg jätkub laupäeval, 25. veebruaril 2023 toimuval Kaplinna
e-Prixil, Lõuna-Aafrikas.
James Rossiter, Maserati MSG Racing meeskonna juht: “See nädalavahetus oli täis väljakutseid, kuid üldplaanis siiski positiivne. Oleme saavutanud hea kiirustaseme ning mõlemad piloodid pääsesid edasi kvalifikatsiooni duellidele, kuid kahjuks ei saatnud meid veerandfinaalis edu. Maximilian Günther kaotas kahjuks liiga palju aega oodates ummikus pärast [Sam] Birdi ja [Mitch] Evansi kokkupõrget. Edoardo Mortaral õnnestus pärast sõidu alguses toimunud kokkupõrget siiski võitlustulle naasta ja oma positsiooni parandada. Nüüd, kus oleme suutnud tempot parandada, peame analüüsima oma protsesse, et jõudlust veelgi suurendada.”
Edoardo Mortara, Maserati MSG Racing piloot: “Minu jaoks oli see nädalavahetus nii ja naa. Peamine on siiski keskenduda sellele, et meie sooritus on läinud iga etapiga järjest paremaks. Ringi lõikes on kiirus selgelt paranenud, kuid üldplaanis on keeruline seda sooritust hinnata, sest sattusin kohe alguses kokkupõrkesse, mille tõttu kaotasin oma esitiiva ja pärast remonti ei olnud auto juhitavus enam sama. Õnneks lõpetasime siiski esikümnes. Selge on see, et peame oma konkurentsitaset tõstma, kuid olen kindel, et kui meil õnnestub edaspidi rada puhtalt läbida, siis finišeerime heade tulemustega.”
Maximilian Günther, Maserati MSG Racing piloot: “Selle nädalavahetuse lõpptulemus oli südantlõhestav. Suutsime hooaja kahe esimese nädalavahetusega võrreldes tublisti edeneda ning meie kiirused olid head nii kvalifikatsioonis kui ka võistlussõidus. Alustasin võistlust esiviisikus ning minu energiatõhususe ja kiirunäitajad olid väga head. Seetõttu oli väga raske pärast Sami [Bird] ja Mitchi [Evans] kokkupõrget viimaste hulka toppama jääda. Sellest on tõesti väga kahju, sest olin hea tulemuse kursil, aga eks see kuulub võidusõidu juurde. Vahel ei lähe asjad nii nagu sooviks ja sellistel hetkedel on oluline adekvaatselt reageerida ja oma võimeid usaldades edasi liikuda. Ma olen veendunud, et meie paremad ajad on veel ees.”
Giovanni Sgro, Maserati Corse juht: “Hyderabadi etapil saavutasime neljandal ringil enneolematu tulemuse ning tugevad kvalifikatsioonisõidud tagasid mõlemale Maserati piloodile koha veerandfinaalis. Võistlussõidul tuli aga Mortara sõidukil välja vahetada esiosa ning 5. kohalt startinud Güntheri paljulubava alguse purustas Jaguaride kokkupõrge, mis jättis ta 13. kohale. Sellegipoolest pingutas kogu meeskond lõpuni ning Mortara 10. koht tõi täiendust ka punktitabelisse. Järgmiseks keskendume Kaplinna etapile ja püüame seal edukamalt realiseerida Hyderabadis näidatud taset.”