2023. aastal kolmhargi jaoks ajaloolist uut ajastut alustanud Maserati MSG Racing jätkab uhkusega oma teekonda FIA vormel E maailmameistrivõistlustel, tuues avalikkuse ette oma 10. hooaja eestvõitleja Maserati Tipo Folgore.
Valencias Ricardo Tormo ringrajal aset leidnud hooajaeelsete katsete eelõhtul publiku ette toodud Maserati Tipo Folgore sisaldab end juba 9. hooajal tõestanud võidukat tehnoloogiat, millele on lisandunud uus välimus. Sõiduk kannab endas Maserati kaubamärgi silmapaistvat pärandit mootorispordis ja jätkuvat innovaatilist teekonda elektriautodele kuuluva tuleviku suunas.
Maserati Tipo Folgore – mis kuulub Maserati elektriautode sarja – loob mineviku ja tuleviku vahele suurepärase silla, olles märk uue mootorispordiajastu algusest: see valik on täielikus kooskõlas Maserati strateegiliste plaanide ja innovaatiliste eesmärkidega.
Uue Maserati Tipo Folgore tagaosas on kasutatud Rame Folgore (vasekarva) värviaktsente – see on iseloomulik Maserati uuele elektriautode põlvkonnale, mis moodustab 2030. aastaks kogu tootevaliku.
Vormel E üheksas hooaeg tõi kaasa Itaalia kaubamärgi naasmise ühekohaliste sõidukite maailmameistrivõistlustele, kui kolmhark 66 aastat pärast eelmist võistlust vormel-1 sarjas taas pildile ilmus.
Hooaja jooksul toimus mitu läbimurret, sealhulgas kaks parimat stardipositsiooni, neli poodiumikohta ja tähelepanuväärne võit Jakartas – ajalooline tulemus, millest sai Maserati kaubamärgi esimene võit ühekohalise sõidukiga pärast 1957. aasta Grand Prix’d Saksamaal.
Maserati Tipo Folgore 10. hooaja kujundus, mille hing on Maserati sünonüümiks muutunud sinine värvitoon, jätab tahtejõulise mulje ning viitab oma moodsate vasekarva detailidega Folgore värvile – tuleviku värvile.
Vormel E murrangulise 3. põlvkonna paketiga – see on seni kiireim ja energiasäästlikem sõiduk, mis maailmameistrivõistlustest osa võtab – on see auto elektrisõiduki võimsuse etalon.
350-kilovatise võimsusega auto tippkiirus on üle 200 miili tunnis, samas kui tänu 600-kilovatisele regeneratiivsele pidurdusvõimsusele regenereeritakse lausa 40% võidusõiduks kasutatavast energiast.
Kuna järjest enam tehnoloogiat jõuab ringrajalt ka maanteele, on vormel E-l ja Maserati MSG Racingul Maserati kaubamärgi elektriliseks muutmisel oluline roll, kuna võidusõiduraja uuendused kanduvad üle ka autode sarjale.
Vormel E 10. hooaja võistlussari, mis koosneb 17-st sõidust ning sisaldab ka uut võistlust Jaapanis, Tokyos, on kõigi aegade suurim ja algab pärast hooajaeelseid katseid 13. jaanuaril 2024. aastal Mexico Citys.