Esimene täiselektriline mitmekereline jaht lahkus Los Angelesest, et osaleda Honululus lõppeval 2225 miili pikkusel 52. Vaikse ookeani regatil.
Maserati Multi70 ja Giovanni Soldini asusid California rannikult teele, et osaleda regatil Transpacific Yacht Race ehk Transpac. Alates 1906. aastast iga kahe aasta tagant korraldatav ja nüüdseks juba klassiku staatusesse jõudnud regatt toimub tänavu 52. korda ning seda korraldab Transpacific Yacht Club. Umbes 2225 meremiili pikkune regatt algab Los Angelest ja lõpeb Hawaii pealinnas Honolulus.
Giovanni Soldini ja tema meeskonna jaoks on tegemist olulise uue sportliku ning tehnilise väljakutsega, sest Maserati Multi70 on esimene täiselektriline mitmekereline jaht. Trimaraani elektritoite tagamiseks ja sellel ilma jõudlust piiramata sõita võimaldamiseks täiustati päikesepaneelide pindu ning töötati välja erakordselt kerge ning võimsustihe aku. Teadusuuringud, innovatsioon ja jõudlus on olnud alati Maserati Multi70 projekti keskmes ning Maserati innovatsioonilabori tehnikute toel jätkatakse selle elektrisüsteemi tõhususe testimist ja jõudluse parandamist.
Transpacific Yacht Race’’il osaleb kolme päeva jooksul üle 60 jahi, startides Point Ferminist, kus mitmekereliste väikelaevade stardipauk kõlas 1. juulil kell 11.55 kohaliku aja järgi (18.55 UTC ja 20.55 Itaalia aja järgi). Maserati Multi70 otsesteks rivaalideks on kaks Ameerika MOD 70s’i: Argo koos kipper Jason Carrolli ja tüürimehe Brian Thompsoniga ning Orion kipper Justin Shafferiga. Koos Giovanni Soldiniga on Maserati Multi70 pardal professionaalne meeskond koosseisus Guido Broggi (Itaalia), Oliver Herrera Perez (Hispaania), Francesco Malingri (Itaalia), Francesco Pedol (Itaalia), Matteo Soldini (Itaalia) ja Lucas Valenza-Troubat (Prantsusmaa).
Giovanni Soldini sõnul oli startides kõike olulisem seilata võimalikult kiiresti, et püüda kinni järgnevatel päevadel järjest tugevamaks muutuvat küljetuult.
„Hawaiile lähenedes peame halssima ja liikuma suhteliselt kõrge kaarega, et vältida kokkupõrget ulpivate esemetega ning tehnilisest vaatenurgast saab see meie jaoks kindlasti keeruline regatt olema, sest me just ei lenda. Meil oli tollis varustuskonteineriga probleeme, seetõttu ei saa me arvestada oma parimate purjede ja foilidega ning sellest on kahju, sest ookeani ületamisel panevad kõik oma parima mängu. Aga nagu alati võitleme me ka nüüd lõpuni!”, – ei kaota Maserati Multi70 kapten optimismi.
Marsruut kulgeb mööda Vaikse ookeani prügikeerisest ehk nn plastiksaarest, mis kujutab endast tõsist kokkupõrkeohtu. Pärast 2017. ja 2019. aastat kolmandat korda sellel võistlusel osalev Maserati Multi70 on seda ka varem kogenud ning saanud mõlemal korral kahjustusi meres ulpivate esemetega kokku põrgates: esimesel korral kaotati parem tüür ja teisel korral hävines öösel väga suure esemega toimunud kokkupõrke tagajärjel meetri jagu vasaku kere vööri.
Koos USA idarannikul toimuva Bermuda regatiga on Transpacific Yacht Race üks pikimaid avamereregatte maailmas. Alates esimesest regatist aastal 1906 on selle tähtsus järjest kasvanud ning nüüdseks on Transpacific Yacht Race’ist saanud kõige olulisem võistlus Vaiksel ookeanil. Los Angelesest Point Ferminist startiv regatt jätab Catalina saare endast vasakule ja kulgeb enamuse marsruudist aastaaja ilmastikule tüüpilises vastutuules, lõpetades Hawaiil Hololulus asuvas Diamond Headis.