Uus Maserati Grecale linnamaastur on iga päev erakordne. Autos on ideaalselt ühendatud mitmekülgsus, elegantsus, võimsus, uuenduslikkus, mugavus ja turvalisus. Peale selle iseloomustavad Grecalet võrreldamatu sõidunauding ja nelikveo võimekus.
Uus linnamaastur on välja töötatud Maserati innovatsioonilaboris Modenas ja toodetud Cassino tehases.
Esmaesitlusel tutvustatakse kolme versiooni. GT, millel on hübriidtehnoloogiaga neljasilindriline 300 hj mootor. Modena varustuses on samasugune mootor, kuid see arendab 330 hj. Kõige võimsamal Trofeo versioonil hakkab sees tuksuma 530 hj võimsusega 3-liitrine V6-mootor, mis põhineb MC20-le paigaldatud Nettuno mootoril. Kogu mudelivalikut kroonib 400 V tehnoloogiaga Grecale Folgore elektriline mudel.
Uus linnamaastur paistab silma ruumikuse ja mugavuse poolest. See on oma klassi parim nii salongi avaruse, juhitavuse, kiirenduse (Trofeo kiirendab nullist sajani 3,8 sekundiga), tippkiiruse (285 km/h – samuti Trofeo), helikvaliteedi kui ka kasutatud puit-, süsinikkiud- ja nahkviimistluse poolest.
See on saavutatud eelkõige tänu mudeli mõõtmetele: GT-versiooni puhul on Grecale pikkus 4846 mm, kõrgus 1670 mm ja laius 2163 (koos küljepeeglitega) ning selle teljevahe 2901 mm. Tagarööbe on 1948 mm (Trofeo versioonil veelgi laiem).
Grecale disain väljendab veelgi enam Maserati visuaalset keelt, mis eristab iga uut mudelit alates MC20-st. Auto esiosa kaunistab madal ja muljet avaldav iluvõre. Grecale profiili iseloomustab joonte puhtuse ja tehnika kontrast. Kõigil silmapaistvamatel komponentidel on süsinikkiust elemendid. Bumerangikujulised tagatuled on saanud inspiratsiooni Giugiaro loodud 3200 GT mudeli disainist. Need moodustavad silueti, millega Grecale muutub sportliku kupeemudeli sarnaseks.
Salongis on disaini ja tehnoloogia keskne tähelepanu Maserati traditsioonilisel näidikuplokil. See on esimest korda tootja ajaloos täielikult digitaalne ja hääljuhtimine teeb sellest autost tõelise abimehe.
Hea kasutuskogemuse tagavad autos multimeediasüsteem Maserati Intelligent Assistant (MIA) ja teenus Maserati Connect.
Tänu Maseratile omasele mürinale ja ruumilisele helisüsteemile Sonus Faber on autosisene atmosfäär hoopis uuel tasemel. Varustustasemel Premium kuulub helisüsteemi 14 kõlarit ja varustustaseme High Premium korral 21 kõlarit.
Iga teekond Grecalega on unikaalne seiklus, mis ühendab mugavuse ja unustamatu sõiduelamuse. Ainulaadse juhitavuse tagab uus Maserati välja töötatud stabiilsussüsteem Vehicle Dynamic Control Module (VDCM). See tagab täielikult kontrolli ja võimaldab valida erinevaid sõidurežiime: COMFORT, GT, SPORT, CORSA (üksnes Trofeo versioonil) ja OFF-ROAD.